Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам 8 клапанов TS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
    Ако сменяш филтъра на 10-15000 мога и да допусна че няма да има проблеми, ама 50 000 с едно масло и филтър особено пък на бензин
    Точно така!
    Аз четири пъти съм карал с Райсинг и съм го сменял на около 50 000 км, ама на всеки 10 съм сменял филтъра!
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #47
      Ето понеже видях зор с намирането на темата Та Жабетата казват ,че за 16 или 24 клапановите мотори е добре Селения 20К ,а за 8 клапановите мотори трее тази другата селения в пластмасовите шишета аз лично 9 години карам с нея и съм доволен.

      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...31375&page=477
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #48
        Аз слагам евтино вече. 20 К и като позагуби малко доливам с някъв евтиняк. Писна ми да я къткам. Тя вече на кола не прилича. Светкат ламБи от време на време. Прежалих я вече. Газ сложих, по черно минава. Не обръщам внимание на някой неща.Иначе ще ми стане 'златна'. Вече няма любов Изгуби се. За съжаление.....
        Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех

        Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщение
          Аз слагам евтино вече. 20 К и като позагуби малко доливам с някъв евтиняк. Писна ми да я къткам. Тя вече на кола не прилича. Светкат ламБи от време на време. Прежалих я вече. Газ сложих, по черно минава. Не обръщам внимание на някой неща.Иначе ще ми стане 'златна'. Вече няма любов Изгуби се. За съжаление.....
          Ще се сетиш.
          ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


          Renault Megane II Grand Tour-2004г

          Comment


          • #50
            Съвсем прясно инфо по темата.
            Алфа 155 1.8 ТС 8В е с втора смяна на масло с 15w-50 на Приста Ойл. 8 лева и нещо литъра.
            На загрял мотор държи налягане 2.5 бара.
            Мотора е на неизвестен брой километри. С 10-40 държеше под 2 бара .
            Човека е сложил и термометър и следи общо-взето внимателно нещата. За сега няма оплаквания.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #51
              Дано да няма проблеми колега,че с тая минералка ако кара в обороти и не го сменя преди 10к км ще има ядове според мен. Иначе за цената... Аз с отстъпката от Тех-ко (които са вносител) си взимам REPSOL multivalvulas 10x40 за около 9лв. и мога да кажа,че се държи доста добре засега (над 4000км вече)
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Съвсем прясно инфо по темата.
                Алфа 155 1.8 ТС 8В е с втора смяна на масло с 15w-50 на Приста Ойл. 8 лева и нещо литъра.
                На загрял мотор държи налягане 2.5 бара.
                Мотора е на неизвестен брой километри. С 10-40 държеше под 2 бара .
                Човека е сложил и термометър и следи общо-взето внимателно нещата. За сега няма оплаквания.
                Аз съм карал с 15-50 на МОТУЛ инямаше ядове.
                Сега си карам с 10-40 доливам и си свиркам.
                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                Comment


                • #53
                  Колегата със 155-цата ми даде един диск със събрани лекции за маслата и там има много интересни неща.
                  Едно от тях е, че по-старите модели са изчислени за около 500 000км, а новите за 200-250 000 км.
                  По-старите са с по-голям луфт в коляно-мотовилковия тракт и за това при тях по-гъстото масло е препоръчително
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #54
                    Колеги,някой от вас поръчвал ли си е от маслата на онзи колега от ауди-форума?

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Колеги,някой от вас поръчвал ли си е от маслата на онзи колега от ауди-форума?
                      Предполагам много хора .
                      Аз карам с масло от него. Взех си Castrol Edge FST 10W60. За сега съм много доволен. Тракането на вариатора изчезна и шума на мотора доста по-слаб от колкото като бях със селения рейсинг.
                      Маслата му са добри, не са ментена.
                      Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS

                      рейтинг фотографов

                      Comment


                      • #56
                        Това ме интересуваше-че не са ментета.Благодаря,колега.Питам щото трябва да сменям маслото и искам със сигурност да разкарам 20к-не че не ми харесва как работи колата с него,но страшно много го гори.Сега ще сложа или от на тоя колега съответния мотул или кастрол или Selenia Touring може да пробвам-би трябвало да е по-издържлива и да не я гори толкова.

                        Comment


                        • #57
                          Колега, опитай Agip маслата от колегата от форума... Няма да сбъркаш, а и цените са супер!
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #58
                            Аз смених моето с Repsol 10w40 преди нямам представа какво е било , но откакто го смених вече 2000 км. съм долял 500 гр. , а преди това дори не гледах щеката... Или маслото е кофти или баба Алфа нещо ми крои
                            Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

                            Comment


                            • #59
                              Абе крои ти тя...ами си иска хубаво масло и може би смяна на масления сепаратор.Аз това чудо го киснах в меглио и изкара разни мизерии,но мисля,че не в него вината.Щото има много масло чисто на входа му-значи просто си се изпаряват прекомерно някои видове масла.Между другото,приблизително такъв разход ми дава и на мене на масло.Някой път повече,някой път по-малко.

                              Comment


                              • #60
                                Момчета всяко едно масло си има технически лист с характеристики. Харесвате си дадено масло,намирате в интернет инфо за спецификацията му и четете.
                                Пример:
                                http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oilur.../610010w40.pdf

                                Наблягате основно на 2 неща .
                                ВИСКОЗИТЕТ->Viscosity и Viscosity(100`C) -100 градуса.

                                Вискозитетът е мярка за съпротивлението на флуид, срещу преместването на едни негови пластове спрямо други. Възприема се като "гъстота" или съпротивление при изливане. Вискозитетът представя вътрешното съпротивление (напрежение) на флуида да изтича и може да бъде считан като мярка за триенето на флуида. Така водата е "рядка" имайки малък вискозитет, докато растителното масло е "гъсто" имайки голям вискозитет.

                                Колкото по-голяма е стойността на тези цифри толкова е по -добро маслото( държи повече и не е рядко на висока работна температура).


                                За нашите прекрасни и мили ,стари 155-чки мисля,че абсолютно Не е необходимо да се изхвърляте в избора на скъпи масла.
                                Attached Files
                                ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша


                                Renault Megane II Grand Tour-2004г

                                Comment

                                Working...
                                X